Assalamualaikum ( jawab ya tak jawab dosa)

*mariaelena*

ok today gonna be such an emotional post ever and ever
actually i asked Mak about applying KPTM and she gave me and minah
permission but today thats permission turn upside down

suddenly minah said " Diaorang tak kasi"
kfine aku sumpah kecil hati sekarang ni
am i too stupid? hmm yesh lah memang aku tak pandai

i know who am i lolz
*aku tak tahu nak express macam mana*

aku tak faham apa apa pasal subjek yang diajar dalam form 6
yeah people surround memang cakap senang
form 6 singkat masa terus bole sambung degree
but ada ke minat dalam diri aku?

Bila duduk dalam kelas tu macam macam aku fikir weh

1: "Kenapa aku dekat sini? while others masing masing dah pergi"
2: "Aku tak focus langsong"
3: "Aku tak faham ape itu pengajian am"

some of it actually banyak yela, bila orang mengajar aku bertweet
itu tunjuk aku tiada minat. HARAP MAKLUM