Assalamualaikum warahmatullah dan Selamat Sejahtera :)

So how you guys feel everybody? somehow i got many things to story here
well dah lama gila tak update about myself in my blog
banyak sebenarnya nak cerita well i think i might starts writing it now.

firstly let me story bout my HANDPHONE
well somehow agak ridicilous and stupid things ever
macam taik je tinggal handphone aku dalam kereta where that
kereta ayah tuh already balik kl. hmmm so saddd
gila sedih nya weh :'(

Kfine not much to say bout my handphone
well mak kecik and her family ada di KL
they gonna bring it home for me. ALHAMDULILAH
somehow she really helped me alot :)

sebenarnya nak buat luahan perasaaan dekat sini
hmm well Fara did mention to me jangan terasa. hmm tapi nak buat macam mana kan?
hati dan perasaan mana boleh kita tafsirkan?

hmm you did told everyone bout your movement.
tapi kenapa kau tak nak kasi tahu dekat aku juga?
hmm somehow im your friend not just friend
hmm tak tahu kenapa aku memang terasa gila
yahhh i only knew bout it after you tweets other people
hmm itu agak kejam lah kan?

apa pun kau buat aku support. itu hidup kau
at least you might story that things to me
hmm not much but only you know just inform me ape yang patut
hmm Kfine i might not be something right?
hmm Kfine. i know myself. Kbye

*lepas ni im only gonna care about myself.
trust me only me, me and me, NO more others

*i cried last night because of that 'terasa'* :')



I hope that nothing can separate us apart but somehow i can see that certain things separate all of us